.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای پاسداشت نامگذاری بیمارستانی به نام امام رضا در آفریقا ؛
کاروان «زیر سایه خورشید» آستان قدس رضوی در منزل پزشک بدون مرز مازنی
شمال نیوز : به پاسداشت نام‌گذاری یک بیمارستان در آفریقا به نام امام رضا(ع) ، کاروان زیر سایه خورشید از آستان قدس رضوی در منزل دکتر سیدناصر عمادی پزشک بدون مرز ایرانی حضور می‌یابند.....
کاروان «زیر سایه خورشید» آستان قدس رضوی در منزل پزشک بدون مرز مازنی

شمال نیوز : به پاسداشت نام‌گذاری یک بیمارستان در آفریقا به نام امام رضا(ع) ، کاروان زیر سایه خورشید از آستان قدس رضوی در منزل دکتر سیدناصر عمادی پزشک بدون مرز ایرانی حضور می‌یابند.

به گزارش شمال نیوز، کاروان «زیر سایه خورشید» آستان قدس رضوی به‌مناسبت دهه کرامت پس از حضور در مازندران و اجرای برنامه‌های فرهنگی، امروز مهمان قائم‌شهری‌ها هستند.

خادمان حرم امام رضا(ع) به همراه پرچم بارگاه ملکوتی در منزل پدری دکتر سید ناصر عمادی حاضر و از خدمات شایسته وی به انسان های محروم سراسر دنیا تقدیر می نمایند .

مهم‌ترین انگیزه حضور کاروان زیر سایه خورشید در منزل پزشک بدون مرز، حرکت ارزشمند دکتر عمادی در یکی از کشورهای آفریقایی‌ست.

این پزشک بدون مرز در ادامه نامگذاری اماکن درمانی به نام اهل بیت(ع) در کشورهای مختلف، در یکی از سفرهایش به کشور بروندی به‌ بهانه خدمات شایسته‌اش به درخواست او نام یکی از بیمارستان‌های این کشور را به نام امام رضا(ع) مزین کردند.

 

این مراسم امشب ( یکشنبه شب ) ساعت 21 در منزل مرحوم حاج سید منوچهر عمادی چاشمی ( پدر دکتر سیدناصر عمادی ) واقع در قائم شهر - خیابان تهران - عبوراسکندرکلا ، همراه با مولودی خوانی و مدح اهل بیت عصمت و طهارت و با حضور مشتاقان بارگاه ثامن الحجج برپا می شود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.562 seconds.